جمعه ۱۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

علی شاکری: تمرینات تیم‌ملی والیبال بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات جام AVC کاپ امروز در شرایطی آغاز می‌شود که دیگر زوران گاییچ سرمربی این تیم نیست

و فعلاً مسئولان والیبال تا پیدا کردن گزینه مناسب ترجیح داده‌اند تیم با هدایت مشترک دو مربی جوان از برنامه‌های زمان‌بندی شده‌اش عقب نماند.

حسین معدنی دستیار قبلی گاییچ و عباسعلی میرحسینی یکی از مربیان جوان لیگ برتر به طور موقت زمام امور تیم‌ملی را به دست گرفته‌اند تا در مراحل بعد با انتخاب سرمربی، تکلیف کادرفنی تیم بزرگسالان مشخص شود.

این در شرایطی است که مشخص نیست سرمربی جدید با انتصابات فعلی موافق باشد. در خصوص انتخاب مربیان فعلی و همچنین بازیکنان دعوت‌شده حرف و حدیث بسیاری مطرح است؛

اینکه باز هم نام چند تن از ملی‌پوشان قبلی و باتجربه از قلم افتاده و چند جوان دیگر و هم‌اندازه با دعوت‌شدگان فعلی نیز فراموش شده‌اند. در این بین بسیاری از خود می‌پرسند؛

مربیان فعلی براساس چه ملاک و معیاری انتخاب شده‌اند و همچنین در حالی که تا دیروز دعوت نشدن برخی از چهره‌های شایسته را به زوران گاییچ و دیدگاه‌هایش نسبت می‌دادند، امروز چه جوابی برای سئوالات بی‌شمار منتقدین دارند.

متأسفانه به جای حل مشکلات قدیمی حاکم بر انتخاب بازیکنان تیم‌ملی، این بار نیز نام مردودین تیم‌ملی در یک سال اخیر پیشا‌پیش اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم‌ملی به چشم می‌خورد.

حداقل به اصلاحات وعده داده شده در مورد تیم‌ملی بزرگسالان که بارها و بارها در چند هفته اخیر قول آن را دادید، عمل می‌کردید تا جای هیچ حرفی باقی نمی‌ماند.

کد خبر 56952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز